niedziela, 16 marca 2014

Study for the exam

Hi!
Niedzielna nauka do egzaminu na wtorek, bardzo szybko się za wzięłam. Hahahah W sumie cały dzień siedziałam nad książkami i mam już dość. Nie mam dużo nauki ale egzamin jest z agielskiego z pisania więc też nie jest łatwo. Słyszałam ze prwdopdobnie będę miała do napisania raport i artykuł a tego nie cierpie i to jeszcze po angielsku. Tak szczeże to lepiej pisze po angielsku niż po polsku, Hahahaha. NIe wiem czemu ale wydają mi się to łatwiejsze. Dobra zmień temat bo pewnie zanudzam.
Displaying photo.JPG

Niedawno temu zamówiłam kosmetyki z Avonu. I dostałam je w czwartek. Dużo czasu nie miałam do przetestowania wszystkich ale jestem bardzo zadowolna z niektórych.

Tak więc zamówiłam sobie:
Fragrances - Avon - Naturals Strawberry&Guava Body Spray
Pewnie każdy zna ten produkt. Ja go po prostu uwielb
Dla mnie ten BB cream jest rewelacyjny. Jeden z najlepszych jakich używałam. Twarz mam nawilżoną i odżywioną a także zakrywa moje wszystkie nideoskonałości i zaczerwieninia. Naprwdę polecam go wam.iam a przede wszystkim zapach truskawki. Wogóle kocham jeśc truskawki.

Avon Solutions BB Gentle Beauty Balm

Solutions BB Gentle Beauty Balm

Następnym razem postaram się użyć reszte zamówionych kosmetyków ale nie obiecuje tego.
A co jeszcze u mnie słychać?
4 kwietnia przylatuje moja babcia do mnie!! W sumie dziś kupowailiśmy jej bilet na smolot. Jestem szczęśliwa. Bo wtedy bedę mieć wolne aż przez 2 tygodnie.
Dodatkowo rodzice zabukowoli mi bilet na 23 czerwca bo ja lecę do Polski bo zostałam zaproszona na wesele jako osoba towarzysząca mojego Michala;***
Prawdopodobnie będę tam ponad miesiąc.
A co u was słychać miśki?? Jak weekend wam minął??
Czekam na wasze komentarze! xxx
Bye xx

4 komentarze:

  1. Ja również lubię truskawki oraz ich zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, do mnie też przyjechała babcia ale dziś w nocy wyjeżdza:c
    Choć to w sumie nic bo do Polski jadę na wielkanoc.
    Skoro mieszkasz w Uk, miałaś pewnie egzaminy GCSE ? I jak było ?
    Brałaś polski jako dodatkowy język? ;)

    magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaczęlam nauke od collegu wiec nie wiem jak to jest;)

      Usuń

1. Wszystkim dziękuje za komentowanie.
2. Obserwacja za obserwacja.
3. Postaram się odpowiadać na wszystkie komentarze.