poniedziałek, 31 marca 2014

Review week!

Hi!
Znowu mnie nie było tydzień, ale mialam mały egzamin z angilskiego, wiec się siedzałam i się uczyłam.
Jak widać, słychać i czuć wiosna zawitała do UK. Ostatnie dni były nawet ciepłes ale przez 3 dni pogoda sie psuje, ponuro i desczowo się zrobiło. A tego to ja nie lubie.
Na egzaminie mialam dosyć ciekawy temat o operacjach plastycznych. Dużo się rzeczy dowiedziałam a niektóre mnie zszokowały.

1. Ludzka lalka Barbie Klik
    Filmik jest po angielsku, ale jakobejrzycie dalej to sami zobaczycie. Ja tego nie rozumiem jak tak się można malować?? A wy co o tym sądzicie??
2.Następny filmik jest o kobiecie która miała aż 52 operacje plastyczne!!! Klik
   Szook!! Przed opercją wyglądała naprwdę staro, a teraz jakby miała 20 lat a ma ponad 50!
  
To tyle jeśli chodzi o temat opercji plastycznych.
W tym tygodnniu zaczęłam review week czyli jest to ostatni tydzień przed feriami, co oznacza ze musi nadrobić wszytskie prace których nie zrobiliśmy lub nie zdążyliśmy zrobić na lekcji. Ja miałam wszytsko zrobione, tylko nie dawno temu dołożyli nam dodatkowe zajęcia więc musimy sie wyrobić do końca roku.
Jutro na 10 więc sie wyśpie!! Hura!!! Sądzę że bedę mieć skrocone lekcje tak jak dziś do 12:30.
Pewnie po lekcjach pójdę na siłownię i do domciu bo na zumbe nie będzię się oplacało czekać.
A co tam u was słonka słychać??
Przepraszam za błędy ale moja gramtyka się pogarsza;c
Bye xxx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

1. Wszystkim dziękuje za komentowanie.
2. Obserwacja za obserwacja.
3. Postaram się odpowiadać na wszystkie komentarze.