czwartek, 13 marca 2014

Come back with new ideas!

Hi!
Jak widać dość długo mnie tu nie było. Wszystko się dzije tak szybko, college, praktyki, dom io tak w kółko.
Ale powracam z nowymi pomysłami i poradami dla was! Podczas mojej nie obecnosci na blogu wpadło mi dużo pomysłow do glowy, aby zaczć pisać na blogu nie tylko o moim  życiu ale tez o róznych radach zwiazanych z uroda i włosami. Także mogą się pokawić nie tylko o urodzie a także o róznych tematach.
Jeśli macie jakieś pomysłami to piszcie do mnie, pod moim profilem jest okienko i wszystkie wiadomości przychodzą mi na maila od was!
Dosyć długo mnie tu nie bylo ale raczej nic sie nie zmieniło w moim życiu. Wszytsko jest narazie wporządku; college dom, praktyki i chłopak na miesjscu. HAhahaha

A jak wam się podoba nowy image bloga? Jak już powróciłam to i wygląd bloga zmieniłam.
Ale raczej dużo nie zmieniłam. Jak widać, wyrównałąm tytuł posta, zmieniłam tło, czcionke i bannera, który bardzo mi się podoba. Jeśli chcecie mogę także pisać o poradach jak co zrtobić na blogu lub jak zrobić podobny banner do mojego.

Teraz jestem u Michała, gdyż mu pomagam bo jego rodzice pojechali do Polski pozałatwaić jakieś tam sprawy. Pomagam mu z gotowaniem, sprzątaniem, pieskiem itp.
Tak więc chwiolowo znalazłam czas i odwiedziłam bloggera. A pózniej muszę jechać do collegu na wieczorowe lekcję. Za niedługo mam egzamin w sumie to już we wtorek, więc wolę być obecna.

A tu dodaję zdjęcioa Toby'ego z naszej wspólnej zabwy na podwórku ;D

Displaying photo 1.JPGDisplaying photo 2.JPG
Displaying photo 3.JPGDisplaying photo 4.JPG

A jak tam słonka u was?? Piszcie, opowiadajcie w komentarzach! Czekam xxx

                                                                                     Bye xxx

7 komentarzy:

  1. Bardzo dobrze, że wróciłaś na bloga i mam nadzieję, że zrealizujesz wszystkie pomysły, na które wpadłaś! A wygląd bardzo ładny :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie tu jest u ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. http://gumijagoda.blogspot.com/2014/03/bon-100-z.html

    Zapraszam na konkurs : )

    OdpowiedzUsuń

1. Wszystkim dziękuje za komentowanie.
2. Obserwacja za obserwacja.
3. Postaram się odpowiadać na wszystkie komentarze.