czwartek, 20 marca 2014

Active Thursday!

Hi!
Dziś mamy piękny czwartek! Słoneczko świeci na dworze i wieje trochę chłodnawy wiaterek. 
Ostatnio miałam egzamin, który był dosyć ciężki i miał dosyć głupie tematy. Miałam do napisania artykuł na temt kondycji dróg i chodników. Chyba przez 10 minut siedziałam i nie wiedziałam co napisać. Ale pózniej zaczęłam pisać jakieś bzdury, żeby chociaż to zdać. 
Wczoraj sie rozleniwiłam i nic mi się nie chciało, w sumie to cały dzień siedziałam w salonie z laptopem i ogldąlam TV. 
Mój tata wczoraj kupił nową frytkowncę z TEFAL i jest niesamowita, można w niej robić wszystko! Frytki, ryby, mięso a nawet warzywa i owoce. Na pierwszy test zrobiliśmy jabłka smażone z odrobinką z cukrubi cynamonu. Wyszły przepyszne!
A jakie na plany na dziś??
Zaraz się biorę za sprzątanie całego domu, a pózniej tata chce przetestować frytkownicę ale tym razem z frytkami i jedną łyżka oleju!
Ja tylko spróbuję na samk czy to będzie dobre, bo przechodzę na dietę.
Koło 13 zbieram się do collegu bo jadę na siłownię, bo trzeba jakośc wyglądać w te wakcje. 
A pózniej idę na wieczorowy angielski. 
W domu pewnie bedę koło 9 wieczorem więc pewnie się wykąpę, zjem coś i pójdę spać. A rano na praktyki do salonu fryzjerskiego, do którego nie cierpi chodzić, ale to jeszcze z 2 miesiące i  bedę szukać do salonu kosmetycznego. 
A co tam u was słonka??
Czekam, czekam na wasze komentarze! xxx
Bye xoxo

5 komentarzy:

  1. Takie urządzenie to musi być super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny wygląd , przez to przyjemniej ogląda się posta xD
    http://tiffani426.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też często piszę, co mi do głowy przyjdzie na egzaminach XD Ja to muszę zainwestować w blender, bo chcę sobie robić koktajle w wakacje.
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. cieszę się, że natrafiłam na Twój blog i mogę poczytać o życiu nastolatek w innym kraju. :D

    OdpowiedzUsuń

1. Wszystkim dziękuje za komentowanie.
2. Obserwacja za obserwacja.
3. Postaram się odpowiadać na wszystkie komentarze.