wtorek, 3 grudnia 2013

Sad face!

Hi!!
Ostatnie dni nie sa zbyt wesołe dla mnie, pokocilam sie z Michalem i nie odzywamy sie do siebie a serducho boli ale nie bd to w nikac na blogu. Na swieta chcialam chmika, dziwne to bylo ze sie zgodzila a wczoraj powiedziala nie bo sie boi. Teraz nie mam ochoty jej widziec. A tak sie z tego cieszylam, troche sie zawiodlam. Trudno.

A dzis to chyba szczescie! Niespodzianka, kowmcze dzis o 15 a nie 20 30! Jej, chociaz mnie to ucieszylo! Ale lunch dopiero zaczynam za godzine, wiec nie wiem co bd robic bo lekcji nie mam a na komputerze siedzialam ale nudno bylo.
To teraz lece do dziewczyn z klasy, pa!!

2 komentarze:

  1. Mam nadzieję że z Michałem nie poklocililiscie się o coś poważnego... Szkoda czasu i energii na kłótnie... :-)

    OdpowiedzUsuń

1. Wszystkim dziękuje za komentowanie.
2. Obserwacja za obserwacja.
3. Postaram się odpowiadać na wszystkie komentarze.