piątek, 6 grudnia 2013

New style for Xmas!

Hey!

Co tam u was? Jak przygotowania do świąt?
Ostatnio tak myślałam i przyszedł pomysł mi do głowy, żeby zrobić coś świątecznego na blogu i oto jest! Jak wam się podoba??
W następnym tygodniu idę ostatni raz do collegu w tym roku. Zazdroszczę mojej klasie, że kończy 10, a ja dopiero 12 grudnia. Ale to tylko dwa dni różnicy, więc nie jest źle.
Mój pomysł na prezent nie wypalił i nie będę mieć chomika. Zostawiam się nad telefonem, ale ten który chce to przekracza mój limit rozsądku. Więc sama sobie pozbieram na niego.
A wy co chcialibyście dostać na święta?, bo ja nie mam żądnego pomysłu na swój, jak narzie jestem za kasą, ale nie jestem pewna do końca ( w sumie za to mogę kupić sobie co chce, albo zostawić na telefon).
Jakie plany mam na jutro? Jadę do Michała, a on chce, żebym pojechała z nim do Newcastle na Xmas Shopping! Tak więc będzie dużo zabawy albo marudzenia. haha
A wy co robicie jutro?
Czekam na wasze komentarze! ☻

Bye xxx

10 komentarzy:

  1. tez bym się przejechała na zakupy ! *-*
    udanych zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na zakupy pojadę po świętach, na wyprzedaże :D Nad telefonem też myślę, ale chyba będę musiała poczekać aż ceny spadną :/

    Obserwuję i liczę na rewanż ;D
    krwawy-barbakan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. zakupy zawsze spoko :)
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog :D obserwacja za obserwację? jesli tak to daj znać http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuje jako - obserwacja = obserwacja :)
    Teraz twoja kolej ;* Świetny blog <3

    http://tami-tamiii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy wygląd, tak świątecznie 3:
    Przygotowania do świąt hmm, nie mam na razie jakoś szczególnych

    Obserwuję!
    hurt-others.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. sama nie wiem co chcę dostać ;)
    zawsze jestem niezdecydowana ;)
    ~coś z innej beczki, masz świetnego bloga moze skusisz się na wzajemną obserwację? :)
    pozdrawiam cieplutko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. this is such an interesting post!
    check my latest post if you want too:)
    NEW POST -> tr3ndygirl.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post :)

    Co powiesz na wspólną obserwację ? Bardzo podoba mi się Twój blog :3
    http://by-lolka.blogspot.com/

    Przy okazji proszę o "klik" w baner do sklepu Sheinside u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny zimowy wygląd bloga :)
    Zapraszam do mnie http://femmfashion.blogspot.com/
    Może obserwacja?

    OdpowiedzUsuń

1. Wszystkim dziękuje za komentowanie.
2. Obserwacja za obserwacja.
3. Postaram się odpowiadać na wszystkie komentarze.