wtorek, 24 grudnia 2013

Merry Xmas!

Święta już jutro a dziś wigilia. Już za parę godzin usiądziemy przy jednym stole z ukochaną rodziną, podzielimy się opłatkiem i złożymy sobie życzenia życząc sobie wszystkiego najlepszego, tak więc:

Kochani,  z okazji Świąt Bożego Narodzenia życzę wam dużo radości, miłości, ciepła rodzinnego i świąt spędzonych razem z rodziną.  Wymarzonych prezentów pod choinką i udanego, pijanego  Sylwestra!

Ja już jestem gotowa do świąt, wszystko przygotowane, tylko karp do usmażenia został. Hahah prezenty są już pod choinką i nie mogę się doczekać kiedy otworzę swój. Tak więc jeden prezent to jest iPhone 5, ale muszę nadal czekać na ogłoszenie aż będzie konkretna cena, bo 500 funi to za dużo  jak na telefon.  Ale najważniejsze jest to że w tym pięknym dniu będziemy wszyscy razem przy jednym stole.  Chociaż mogło by w tym dniu posypać śniegiem a nie tylko deszcz, deszcz i deszcz.

Jutro jedziemy w gości, gdyż zostaliśmy zaproszeni przez Michał rodziców na obiad, tak więc jutro nie będę zbyt długo w domu.  Dla Michała rodziców, Adasia (brat Michała) przygotowałam małe prezenciki a dla Michała dwa duże. W następnym poście napisze co dostałam i co kupiłam dla innych.

Bye! Merry Christmas and Happy New Year Everyone! xxx


4 komentarze:

  1. No to ja juz nie bede zyczyc esolych swiat tylko szczesliwego nowego roku :)

    oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia, bardzo fajnie piszesz i masz ciekawy blog na pewno będę wpadać częściej. :* Może obserwacja za obserwacje, to w sumie fajna sprawa, jeśli tak to poprostu obserwuj, a ją zrobię to samo. Jeszcze raz fajnie tu <3 Zapraszam do mnie ada-aduska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Również ci życzę ale szczęśliwego nowego roku,b na życzenia świąteczne to już troszku za późno :)

    iska-iskaa.blogspot.com ---- jeśli ci się spodoba to zaobserwuj :*

    OdpowiedzUsuń

1. Wszystkim dziękuje za komentowanie.
2. Obserwacja za obserwacja.
3. Postaram się odpowiadać na wszystkie komentarze.