czwartek, 12 grudnia 2013

Christmas Tag

Hey!
Dziś nie poszłam na praktyki bo się źle czuję, więc dodaje na szybko posta;)


1. Kiedy zaczynasz przygotowywania do Bożego Narodzenia?
- Przygotowania do Bożego Narodzenia zaczynam jakos tydzień przed  świętami, a jeśli chodzi o karpia muszę zamówić początkeim grudnia.

2. Jak przystrojoną i jaką będziesz mieć w tym roku choinkę?
- W tym roku będziemy mieć choinkę z tamtego roku nie duża tylko średnią.Bedę na niej bombki, łańcuchy, słodycze i lampki kolorowe.

3. Jak wygląda Twój pokój w czasie okresu świątecznego?
- Tak samo jak zawsze z tym, że na biurku stawiam bardzą małą choineczkę i dadaję parę ozdób takich jak lampki na okno czy na drzwiach wieszam wieniec. W tymroku kupiłam sobie białego brokatowego jelonka, jest taki śliczny!

4. Co chciałabyś zobaczyć w tym roku pod swoją choinką?
- prezenty, prezenty i jeszcze raz prezenty dla każdego!
5. Jaki jest Twój ulubiony świąteczny film?
-Kevin sam w domy i Kevin sam w Nowym Jorku. A tak to szczególnie nie mam;)

6. Jakiej potrawy nie powinno zabraknąć na wigilijnym stole?
- Uwielbiam barcz czerwony ale oczywiście uszka bez grzybów bo tego już nie lubię.

7. Czy kupujesz rodzinie prezenty?
- Tylko rodzicom a dziadką wysyłam pocztą;) 

8. Jak wygląda Twój dzień i twojej rodziny 24 grudnia?
- W ten dzień zazwyczaj ja z mamą przygotowujemy potrawy w kuchni a tata ubiera chicnkę;).

9. Ulubiony świąteczny kolor? 
- biały i czerwony, gdyż biały przypomina mi śnieg a czerwony ciepło grona rodzinnego.

10. Otwierasz prezenty rano czy w wigilię?
- W sumię zawsze w Wigilię. 

11. Ulubione świąteczne jedzenie?
- Barszcz czerwony z uszkami bez grzybów

12. Święta spędzasz w domu czy po za nim?
- Wigilię spędzam w gronie domowników.

A ty jak spędzasz swoje święta??

2 komentarze:

  1. Ja też zaczynam przygotowania świąteczne tydzień przed. Sprzątanie i dekorowanie domu.

    Może zaobserwujemy swoje blogi? Jeśli tak to zaobserwuj mój blog, a ja na pewno odwdzięczę się tym samym . Dziękuję i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tagi :D
    Twoje odpowiedzi sa super ;)

    http://wwithmylife.blogspot.com/
    pomóż dobić do moich wymarzonych 100 obserwantów, proszę :)

    OdpowiedzUsuń

1. Wszystkim dziękuje za komentowanie.
2. Obserwacja za obserwacja.
3. Postaram się odpowiadać na wszystkie komentarze.