wtorek, 10 grudnia 2013

After college

Hey!

Jestem bardzo zmęczona po college ale nie wiem czemu nie idę spać, tylko siedzę przy komputerze i słucham muzyki. A więc jak było dziś u mnie, w sumie nie aż tak źle. 
Pierwsze to nie wiem jakim cudem dotarłam do college aż 30 minut przed zajęciami a normalnie jestem albo mam 5 minut do lekcji albo 2 minut, gdzie od razu idę do klasy, bo nie chcę dostać concern notes ( tak jak by uwaga). I tak czekałam 30 minut nic nie robiąc. Teoria mi szybko zleciała, gdzyż robiliśmy H&S (Health&Safety)  i zadania proste do tego. Na tutorialu Jacqueline (tutor, nauczyciel) poprosiła nas o zrobienie Smart Target, które robię co tydzień, ale to dla niej nic takiego haha. A na praktyce zaliczałam Basic Make-up Application. Spokojnie zdałam, hahahaha. 
Niestety nie mam wolnego jak to planowałam w  następnym tygodniu. Muszę isć do college na 9 aby napisać test ( głupota Angoli lub collegu, muszę napisać ponownie test gdyz miał jeden punkt źle a reszte zadań dobrze!) bardzo się wkurzyłam, ale na szczęście się uspokoiłam i nie kłóciłam się z tutorem.
O 15 skończyłam i pojechałam do Newcastle zrobić małe zakupy dla mamy i na chwilę zeby zobaczyć się z Michałem, który kończył lekcję, tak wieć 2 godzinki mnie nie bylo w collegu a gdy prszyłam była już Iza i nie byłam sama.
 A na Esolu kochana Olga (tutor) wymyśliła sobie że mamy przyjść do collegu na lekcje w następnym tygodniu! Genialnie! Więc moj dzisiejszy dzien nie nalzey do najlepszych ale takze nie do najgorszych. Dałam w tym tygodniu radę, dam i w następnym!

A wam jak mnął weekend??? Poniedziałek i wtorek??

PS: nie byłam w sobotę z Michałem na zakupach;/

Bye! xxx

4 komentarze:

  1. Jak fajnie świątecznie się u ciebie zrobiło :-)
    Bardzo ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi weekend minął fajnie cały czas Mikołajki:) A od poniedziałku dzień świastaka:) obserwuje:) www.femmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że zabiegany dzień miałaś.
    Więcej czasu wolnego ci życzę ;)

    OdpowiedzUsuń

1. Wszystkim dziękuje za komentowanie.
2. Obserwacja za obserwacja.
3. Postaram się odpowiadać na wszystkie komentarze.