niedziela, 17 listopada 2013

#saturday#night#bowling#with#bf#



Jak wam minął weekend??
Mnie bradzo szybko i przyjemnie!
W sobote Misieek wpadł, trochę posiedziliśmy u  mnie w domu a podwieczór pojechaliśmy na kręgle. Było fajnie. A jak wróciłam do domu byłam trochę zmęczona, więc włączyłam TV i zaczęłam oglądać Mama Mia z mamą.
Niedziela trochę leniwa, stałam dosyć pózno, a pózniej trochę ogarnęłam i grałam w simsy.
Przepraaszam was, że nie napisałm w śodę żadnej notki, ale nie miałam czasu, lekcje, naukaa, obiad, ciasto i sprzątanie, a w czwartek pojechałam do Michała, bo się bardzo za nim stęskniłam.
Także tym razem nie obięcuję kiedy będzie następny post.
A piosenka na dziś to:

See ya soon! xxx

6 komentarzy:

  1. Mi jak zwykle nudno minął weekend, a jutro już szkoła :( Całkiem podoba mi się ta piosenka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To przyjemny weekend masz za sobą :-)
    Ja sobotę miałam zakupową, a niedzielę spędziłam na praniu/prasowaniu/sprzątaniu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hah...też oglądałam Mama Mia z mamą xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię tą piosenke i świetna notka :))

    zapraszam do mnie http://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubię kręgle :)

    sysiakowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

1. Wszystkim dziękuje za komentowanie.
2. Obserwacja za obserwacja.
3. Postaram się odpowiadać na wszystkie komentarze.