czwartek, 21 listopada 2013

♥Playlist♥

Hi!
Co u was słychać?? Ja jestem bardzo zmęczona po praktykach, ale żyje jakos, chociaż bolą mnie bardzo nogi, no ale to nie temat dzisiejszego postu.
Dochodziła godzina 17 a tu nagle się rozpadało, błyskało się na niebie i grzmiało a tu zaraz grad padał. Hahahah najlepszy Mark, bał się burzy. Powiedział, że on zostaje w salonie a ja z Eliie razem w śmiech.
Mimo pogody dojechałam do domu. Ale się naprawdę zdiwiwłam jak wyszlam, na chodniku leżały grube kulki gradu;o.
Ostatnio tak czas mi szybko leci, nawet nie wiem kiedy minęła niedziela, a tu collegu albo praltyki. W sumie mogę stwierdzić że college to mój drugi dom. Spędzam tam czas od 9 do 17 lub do 20:30. Tak więc mam 2 domy hah.
W poniedziałek robiliśmy pasemka za pomocą czepka. Dużo roboty! Ale dobrze mi szło. A jescze wczeniej robiłam też pasemka ale za pomocą foli i jakiegoś specjalnego grzebienia/ narzędzia? Nawet nie wiem jak to się nazywa po polsku. Wczoraj miałam test z teroii kosmetyczki, nie był taki ciężki wystarczyło tylko przeczytac notatki z lekcji i nauczone!

Dziś króciutka notka i playlista moich ulubionych piosenek.

Playlist:
Bye xxx





4 komentarze:

  1. oo niektóre znam ! :D
    faaajne ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pracowita z ciebie dziewczynka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne piosenki,niektóre słucham ^^
    moja-codziennosc-i-zycie.blogspot.com
    Zapraszam dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię nie które z tych piosenek ^^
    zaaczaroowana.blogspot.com
    + Obserwuję i liczę na rewanż ;33

    OdpowiedzUsuń

1. Wszystkim dziękuje za komentowanie.
2. Obserwacja za obserwacja.
3. Postaram się odpowiadać na wszystkie komentarze.