środa, 6 listopada 2013

Long break!

Hi guys!
Jak widać długo nie było mnie na blogu, w sumie nie miałam za dużo czasu nawet dla siebie. Jak przyjechałam z Polski, to na następny dzień musiałam jechać do collegu pozałatwiać potrzebne dokumenty, także stęskiłam się za Michałem, więc poświęciłam mu większość czasu. Po tygodniu poszłam już do collegu. Wtedy się dowiedziałm, że muszę mieć praktyki, aby zakończyć Level 1 in Hair and Beauty. Na początku było cięzko, nikt nie potrzebował praktykantek, ale w końcu znalałam. Po tygodniu doszedl mi ESOL, wieczorowy od 18.00 do 20.30. Tak więc nie miałam dużo czasu. W pażdzierniku babcia przyjechala do nas, trochę miałam mniej obowiązków domowych, no ale nie miałam za bardzo czasu dla siebie, bo wolny czas babci poświęcałam. Na szcęście się teraz wszystko poukładało i mam czas na większość rzeczy.
Do collegu chodzę w Poniedziałki, Wtorki i Czwartki, na praktyki w Piątki, tak więc zostaje mi środa w tygodniu. W poniedziałki mam praktyki i teorie z fryzjerstwa + Costumer Service ( nie wiem jak przetlumaczyć to na przedmiot) od 9 do 17. We wtorki w collegu jestem od 9 do 20:30 (prawie 12 godzin!),z czego mam od 9 do 15 zajęcia z kosmetyczki (teoria i praktyki) + Functional Skills (angielski i mateamtyka) od 15 do 17, godzinka przewy i zaczynam ESOL do 20;30.
Na Hair and Beauty nie mam żadnych obcokrajowców oprócz siebie,a tak tyle angolee, ale za to na ESOL mam w klasie jakies 10 Polaków;o! No ale to nie jest aż tak ważne. Na początku też mnie denerwowalo lekcje angielskigo z Polką, ale się juz powoli przyzwyczajam i tak mi to juz nie przeszkadza.

Dziś założyłam Instagraam, miałam już go wcześniej ale jakoś na niego nie wchodziłam, no ale możę coś z tego wyjdzie!  Click Już mam plany na kolejne posty: o makijażu, fryury i takie tam rózne rzeczy które nauczyłam sie w collegu! To na dziś kończe!

See ya soon!  xxx



1 komentarz:

  1. Mniej więcej chyba wiem o jaki przedmiot Ci chodzi...tylko też nie wiem za bardzo jak to wygląda w tłumaczeniu.

    Pozdrawiam, www.DuskaB.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

1. Wszystkim dziękuje za komentowanie.
2. Obserwacja za obserwacja.
3. Postaram się odpowiadać na wszystkie komentarze.