środa, 24 lipca 2013

Storm! ;/ <--- Wczorajsza notka

Hi!
Jak widać nie było mnie, przez jakiś dłuższy czas, gdyż są wakacje. Byłam dosyć zajęta, w niektórych momentach pojawiały się problemy nad którymi nie umiałam zapanować, ale teraz myślę, że jest ok i niech tak pozostanie, chociaż na dłuższy czas. Podczas tych nieobecności zrobiłam dużo zdjęć, ale część się tylko na blogu ujawni. Ten tydzień akurat przesiedzę w dom, gdyż Michał maluje pokoje, więc nie chcę mu za bardzo przeszkadzać, ale do pomocy chętnie bym poszła;)
Ostatnio było spotkanie w collegu w sprawie uniformów i zestawów, które muszę mięć, aby uczestniczyć na lekcjach. Chyba wiecie że wybrałam kosmetyczkę i fryzjerstwo.

Będę mieć taką tunikę i bolerko a do tego czarne spodnie i obowiązkowo baleriny.
A co do zestawu to jest trochę tego, ale gdy dostanę to wam pokażę. Ma przyjść dopiero za 2 tygodnie, więc post o tym będzie pod koniec sierpnia lub na początku września.
A dzisiejszej nocy obudziła mnie burza, sądzę że była gdzieś między pierwsza a trzecią godziną w nocy.
Najgorsze w tym było, że jak się obudziłam, a ktoś szedł do mnie i zaczęłam bać, na szczęście to była mama.
Rano nie wyspałam się, bo listonosz pukał do drzwi tak głośno. Wrzucił 2 małe paczuszki i list z collegu na który czekam aż 2 tygodnie, więc nie musiałam wstać.
Za 2 tygodnie wybieram się do Polski na 2,5 tygodnia. Mam nadzieję, że będę się dobrze bawić. Zobaczę przyjaciół, rodzinę, poszaleję na weselu. Internet raczej będę mieć ale nie biorę laptopa, tylko tableta, więc będzie trochę nie wygodnie dodawać zdjęcia albo filmiki, ale jakoś sobie poradzę. Kolejna notka jutro albo w czwartek.
Filmik dodam w którejś notce.

                                                                                                                             ByE xxx





1 komentarz:

1. Wszystkim dziękuje za komentowanie.
2. Obserwacja za obserwacja.
3. Postaram się odpowiadać na wszystkie komentarze.