sobota, 6 lipca 2013

#Overnight#beach#spagehtti#

Hi
Czwartek zapowiadał się supes, słoneczko na dworze, które grzeje nawet na dworze gorąco się zrobiło. Do 14 sprzątalam w domu i gotowałam obiad dla rodzicow i osobny dla Michała, duzy chłopczyk musi jeść ryż, aby byc silnym hah. Gdy przyjechał nie mielíśmy co robić w domu, wiec poszliśmy spacer, po drodze wstąpiliśmy do sklepu po lody, zelki i pianki, a pozniej poszlismy na plaze. Ble Michał znalazł zwłoki biednego szczura;c Chyba z głupoty zrobił mu zdjecie. Ale ja go nie pokaze na szczęscie. Posiedzieliśmy troche na betonowych schodach i pochodzilismy po betonowym czyms a pod tym byla jakas rura. Hah. Trochę nogi pomoczyłam w morzu, ale woda bardzo zimna. Oczywiście zrobiłam trochę zdjec.

Wieczorem oglądaliśmy Gothica, nie był straszny, ale w nie których momentach się bałam. Ale był przy mnie Misieek<3
Po filmie poszlismy spać. Na następny dzień sie obudzilismy sie koło 9, w sumie to budzik nas obudził. Obiad zrobilismy sobie na szybko, czyli spagehtti. Do spagehtti Michał dodał kechupu. Hah, ale nie bylo czuć tego.  A poźniej pojechał, a mi smutno było.
Aktualnie teraz jestem u Michała i czekam aż przyjedzie z Newcastle. W sumie to się nudze, wiec zaczęłam pisać notke, wczoraj nie miałam ochoty na to. Zaczełam ogladajc bajki. Hah. Na dodatek pies mi dokucza, ciagle na mnie skacze, albo chce mi potargać moje skarpetki, gryząc moje stopy. Dzieki nie mu, podrapał mnie wszedzi i mam bardzo łene zadrapania. Jestem na telefonie więc pewnie zrobiłam duzo błedow, a zdjecia dodam pózniej. Bye x

21 komentarzy:

  1. Też chciałbym mieć chłopaka, z którym mogłabym oglądać filmy, których sama się boję. Jak daleko od ciebie mieszka Michał?
    Gdybyś miała ochotę to zapraszam do mnie
    kiedymiloscstajesienienawiscia.blogspot.com
    Pozdrawiam i ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dwoma autobusami jadę 1h 30 min;/

      Usuń
  2. Widziałam Gothike wiele razy, fajny film ;-)
    Miłego wieczoru!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny miałaś dzień :) Dobrze, że masz Michała.
    Pozdrawiam
    justikiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie ladne zdjecia! ja juz obserwuje!
    oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Na plaże to bym się wybrała
    Zazdroszczę wam
    Super zdjęcia
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie INNA
    http://zjednoczona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne zdjęcia, to z imieniem mi sie podobało :D
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Plaża...Bardzo fajne zdjęcia.
    Pozdrawiam, www.DuskaB.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ooooh plaża ! Kocham

    Follow me then i follow back :D
    zapraszam do siebie : http://lifebylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne zdjęcia. ;) Bardzo podobają mi się to z imieniem.

    OdpowiedzUsuń
  10. chciałabym mieć tak blisko siebie plażę, zazdro :> widzę, że tworzycie z Michałem naprawdę udany związek, oby tak dalej gołąbeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny blog, będę wpadać częściej :))
    pozdrawiam i obserwuje :*

    http://mystories2510.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia:) Ja też na szczęście mam się do kogo przytulić oglądając takie filmy:) chętnie zaobserwuje i zapraszam do siebie, buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  13. nie oglądałam tego filmu, ale chyba sobie daruję ;)

    świetne zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. nad morzem byłam rok temu - a czuję jak by to było dwa wieku temu!

    OdpowiedzUsuń
  15. Misiek<3 zawsze spoczko xd

    http://happyisad.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej ;)
    Zostałaś nominowana do Liebster Blogger Award

    Szczegóły tu--> http://lifeispyysiaczek.blogspot.com/2013/07/liebster-blogger-adward.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  17. TEŻ BYM SIĘ WYBRAŁA NAD MORZE:)

    POZDRAWIAM

    OBSERWUJĘ;)

    OdpowiedzUsuń

1. Wszystkim dziękuje za komentowanie.
2. Obserwacja za obserwacja.
3. Postaram się odpowiadać na wszystkie komentarze.