poniedziałek, 1 lipca 2013

Moje plany na wakcje!♥

Hi!
Dzisiejszy post jest o moich planach na wakacje. Na lipiec nie mam żadnych planów, w sumie mam zamiar siedzieć w domu i leniuchować, spać do 10, kłaść się po 1 w nocy, trochę poćwiczyć i poopalać się w słońcu, które mało daje ciepła haha. Oczywiście w tym spotkania z przyjaciółmi i Miśkiem♥.
A w sierpniu jadę do Polski! Hura! Haha Odwiedzę dziadka w Koszalinie, pojadę nad Polskie morze, nad którym dawno nie byłam, także odwiedzę babcię w Sosnowcu, zostałam zaproszona na weselę, może pojadę do Lipowej, nie daleko Żywca, spotkam się z przyjaciółmi, rodzinką i jakieś tam zakupy porobię. 
W sumie nie mam, aż takich wielkich planów na wakacje.
A wy gdzie spędzicie wakacje? Piszcie w komentarzach;)
♥HOLIDAYS♥



♥SKINS♥
Zapraszam was do oglądania brytyjskiego lub amerykańskiego serialu o nastolatkach. 
Akurat ja oglądam brytyjską edycję;) Jak wam się nudzi to polecam oglądać po jednym lub dwa odcinki dziennie;)
Tutaj macie linka do wszystkich odcinków: SKINS - click *.*
A wy którą wolicie edycję? Brytyjską czy amerykańska?
Bye x

14 komentarzy:

  1. Ja jeszcze nie oglądałam tego serialu, ale może zacznę :)
    Fajny post.
    justikiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie oglądałam tego serialu, ale może akurat w wakacje zacznę :)
    Udanych wakacji!
    Zapraszam serdecznie, może akurat zaciekawi Cię tematyka bloga i zostaniesz na dłużej? :)
    www.seellow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanych wakacji życzę ;)
    Ja jak zwykle pojadę do dziadków, do rodziny i oczywiście spotkania z przyjaciółmi. Prawdopodobnie pojadę gdzieś z ciocią, ale kto wie. ;D
    Nie oglądam Skinsów, ale mam zamiar zacząć. ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. wczoraj była premiera 7 sezonu i prawdopodobnie najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog, oczywiście obserwuję *O* Zapraszam do mnie, może się odwdzięczysz? :3
    juulka-juulka.blogspot.com | Proszę kliknij w banner Sheinside, to bardzo ważne ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodobało mi się, zaobserwowałam :)
    Ja oglądam brytyjską wejrsje, amerykańskiej nawet nie ruszyłam.
    SŁyszłaam, że amerykańska jest mniej wulgarna, nie ma przeklinania, narkotyków, seksu.. Dlatego wole UK :D
    Uwielbiam Cassie i Effy no i SIda :D
    http://marzenia-marzeniami-a-zyc-trzeba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy blog, będę wpadać częściej :))
    +obserwuje; *

    maymiodek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Udanych wakacji ci życzę , dużo przygód! ;))

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. tylko do 10? :D ja tam idę na całość i śpię do 12 :D ja nigdzie nie wyjeżdżam niestety, więc wakacje spędzę w swoim mieście :(

    btw. przeczytałam poprzednią notkę i myślałam, że Twoje początki były jeszcze gorsze :) choć rozumiem, że ta bariera porozumiewania się nie była z pewnością łatwa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na początku nie było, ale później coraz łatwiej i jakoś teraz szybko przychodzi na język hah;)

      Usuń
  11. udanych wakacji w taki razie ;)

    może obserwacja za obserwacje?;p
    http://arbuzowelovee.blogspot.com/
    odpisz u mnie ;p

    OdpowiedzUsuń

1. Wszystkim dziękuje za komentowanie.
2. Obserwacja za obserwacja.
3. Postaram się odpowiadać na wszystkie komentarze.