piątek, 26 lipca 2013

L1 Hair and Beauty Kit

Hi
Wszystkim Aniom składam życzenia, wszystkiego najlepszego dziewczyny!
Myślała , że paczka zamówiona z rzeczami potrzebnymi do collegu przyjdzie za jakieś 2 tygodnie. A tu niespodzianka, dostałam ją dziś. Happy!
Dzisiejszy dzień trochę był inny, rano wstałam, zjadłam sobie omleta na śniadanie i zadzwoniła babcia z  życzeniami. Hah myślałam, że mam dopiero jutro a tu dziś. Trochę z nią pogadałam. Po tym na szybko ogarnęłam dom i pojechałam do centrum Sunderlandu, zrobić małe co nie co zakupy szkolne. W sumie kupiłam segregatory, duże zeszyty, kolorowe kartki ( w sumie nie wiem do czego) i folie.
 Gdy szłam na busa, po drodze wstąpiłam do polskiego sklepu, po serki i biszkopty do sernika na zimno.
Gdy przyjechałam, byłam już 1 i zaczęłam sernika, a tu puk puk. Ja myślę, kto to może być o tej godzinie, jak poczta zawsze przychodzi od 9 do 11. A tu kurier z moją dużą paczką♥
Postanowiłam jej nie otwierać dopóki mama nie przyjedzie, ale z ciekawości ją tak otworzyłam wcześniej.
Dokończyłam ciacho a później wzięłam się za paczkę.
Tutaj macie zdjęcia co jest w mojej paczce:




Jak ostatnio pisałam miałam wam pokazać zdjęcie jak wygląda w uniformie, a oto one:
(ja bez twarzy) hahahhaha



A wam jak minął dzień?
ByE xx

4 komentarze:

  1. Bardzo fajny uniform :)
    Ale świetne rzeczy z tej paczki :D
    justikiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Same profesjonalne przyrządy w tej paczce :)
    Ale ci fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. aaaale kosmetyków :O troszkę spóźnione, ale wszystkiego najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń

1. Wszystkim dziękuje za komentowanie.
2. Obserwacja za obserwacja.
3. Postaram się odpowiadać na wszystkie komentarze.