sobota, 27 lipca 2013

Bagpipe ;) czyli dudy

Hey!
Dziś notka jest krótka i na szybko, gdyż właśnie przyjechałam z miasta, a po obiedzie jadę na Air Show.
W mieście nie było nic ciekawego oprócz panów w spódnicach grających na dudach. Byli mili bo pozwoli się nagrać. Oczywiście mam filmik i go dodam.
Air Show to pokaz samolotów, które puszczają kolorowe dymy na niebie. Wczoraj się zaczęło, ale nie chciałam męczyć rodziców bo byli zmęczeni po pracy.  Ale mam nawet dobry widok z ogródka, więc było trochę widać. Niestety na moim telefonie nie było tego widać, dlatego teraz ładuję kamerę, nagram i udostępnię na moim blogu!
Tu macie filmik, krótki, ale nie miałam dużo czasu do nagrywania.
Tutaj macie lepszą jakość Click
To ja lecę. Byee xxx
Miłego dnia wam życzę;)

5 komentarzy:

  1. Fajny film :) Super, że masz możliwość zobaczyć Air Show :]
    justikiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. zapraszam do wzięcia udziału w konkursie
    wystarczy jedno kliknięcie ! :d
    www.estiine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice ;) http://eternal-flame1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Air Show *o*
    Obserwujemy?;)
    Ja już:)
    http://meown-meoww.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

1. Wszystkim dziękuje za komentowanie.
2. Obserwacja za obserwacja.
3. Postaram się odpowiadać na wszystkie komentarze.