środa, 24 lipca 2013

7YR OLD DOES TWILIGHT!

Hello!
Co u was słychać? Jak wam mijają wakacje?
U mnie to samo co wczoraj, czyli nic. Dziś rano dostałam uniform ( poprzedni post), spodziewałam się, że Mulberyy to jakiś ciemny kolor, a tu podchodzi pod fioletowy, niespodzianka. Zdjęcie dodam później jak w tym wyglądam. Mama twierdzi, że ładnie, a tata musiała zrobić mi zdjęcie pamiątkowe. Hah. Jeszcze czekam na zestaw, który ma przyjść do 14 sierpnia.
Jutro do mnie wpada Misiek, nareszcie bo się stęskniłam za nim i to bardzo.
A  co do filmiku to śmieszny o zmierzchu, najlepszy koniec. Hahahahaha.
To tyle na dziś.
                                                                                                                                               Bye xx

4 komentarze:

  1. Świetny blog :) Wakacje mijają bardzo dobrze, tylko szkoda, że już końcówka lipca:(
    Obserwuje i zapraszam do siebie :)

    http://mystories2510.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post :> Ja mam rewelacyjne wakacje :)
    Świetny filmik, heh :>
    justikiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak prosiłaś = już nowy post. Pozdrawiam!
    PS : No, film fajny.

    OdpowiedzUsuń
  4. miłego czasu z Miśkiem życzę :)
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

1. Wszystkim dziękuje za komentowanie.
2. Obserwacja za obserwacja.
3. Postaram się odpowiadać na wszystkie komentarze.