środa, 3 lipca 2013

25 faktów o mnie

Hi
Teraz coś o mnie, czyli 25 faktów o mnie.

  1. Bardzo boję się pająków, nawet tych małych.
  2. Lubię poznawać nowych ludzi.
  3. Przeklinam;/
  4. Kiedy podoba mi się piosenka, słucham jej do wyrzygania.
  5. Mdleje na widok krwi .
  6. Boję się horrorów ale tak je oglądam.
  7. Nie mam ulubionego gatunku muzyku, słucham tego co mi wpadnie w ucho.
  8. Lubię pływać.
  9. Mój ulubiony aktor to Luke Pasqualino.
  10. Moje ulubione seriale to Skins i Supernatural.
  11. Uwielbiam spać do 10.
  12. Kocham mojego chłopaka Michała♥
  13. Jestem jedynaczka.
  14. Bardzo motywują mnie komentarze.
  15. Nie lubię pieczarek i cebuli.
  16. Czasem nie zasnę bez mojego pluszaka.
  17. Lubię jechać w długą podróż i słuchać muzyki.
  18. Często upuszczam różne rzeczy, zazwyczaj moje telefony dotychczas które miałam, raz zdarzyło mi się upuścić ;/
  19. Uwielbiam jeść Karpatkę.
  20. Uwielbiam chodzić na zakupy, najlepiej z ubraniami.
  21. Nie lubię się uczyć.
  22. Nie wyjdę z domu bez telefonu, zawsze się po niego wrócę.
  23. Często płaczę.
  24. Lubię gotowaną marchewkę.
  25. Kocham swojego dużego pluszowego miśka!♥

piosenka na dzisiaj 

Bye x

13 komentarzy:

  1. Oj fajnie ze masz chłooooopkaka <33

    www.kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez bardzo boję się pająków!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również boję się pająków i śpię z misiem :p
    justikiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej tutaj Carrie D, która z przyczyn osobistych musiała zablokować tamtego bloga. Byłaś jego obserwatorką więc informuję Cię, że powstał mój nowy blog o innej nazwie. Mam nadzieję, że nie stracę twojej osoby, jako stałej czytelniczki. Zapraszam do obserwowania nowego bloga . Jeśli zaobserwujesz, powiadom mnie o tym, a na pewno się odwdzięcze z tego konta.
    XOXO Karla
    karladreamsworld.blogspot.com

    W kilku podpunktach mam to samo. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fuuuj pająki ;x nie cierpie ich ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Z piosenkami mam tak samo. Słucham cały czas, a po np. dwóch dniach już mi się znudziła. :D
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog
    Obserwujemy ? Daj znać u mnie
    http://comywidzimy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też boje się pająków , ja też przeklinam ale wiesz co my nie przeklinamy my rzucamy zaklęcia :)
    Ogólnie to masz bardzo ciekawe fakty o sobie :P
    Ja też lubie pływać
    Fakt 22 najbardziej przypadł mi do gustu bo ja też bez telefonu sie nie ruszam :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie Inna
    http://zjednoczona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Połowę faktów mam tych samych;)
    http://smieszkaeszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WIększość faktów mamy podobnych :D
      Zaobserwowałam :)
      http://toffi-k.blogspot.com/

      Usuń
  10. też się bardzo boję pająków ;)
    www.charlie-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawe fakty! obserwujemy?
    oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja często zapominam swojego telefonu i muszę się po niego wracać.
    A.

    OdpowiedzUsuń

1. Wszystkim dziękuje za komentowanie.
2. Obserwacja za obserwacja.
3. Postaram się odpowiadać na wszystkie komentarze.