niedziela, 16 czerwca 2013

Powracaam!

Hey!
Powracam do pisania bloga, tak jak w opisie. Jak widać długo mnie tu nie było, więc czas nadrobić straty.
A co się u mnie działo?? to chyba nic takiego. Miałam dwa egzaminy, który były moim zdaniem łatwe, czyli zdane na plus. Jak co tydzień jeździłam do Michała, albo on do mnie. Byliśmy razem na zakupach, chodziliśmy z Toby'm na spacery i to chyba tyle.


Jutro idę ostatni dzień do collegu, będę mieć normalne lekcję, nie zakończenia jak w Polsce. Została mi jedna praca, więc będę pracować ciężko, żeby ją skończyć, na szczęście to tylko informatyka. Jutrzejszy dzień zapowiada się długi, bo muszę zostać po zajęciach bo są dni otwarte, gorzej jeśli skończę wcześniej zajęcia, wtedy będę czekać do 16. Także się zapisuję na nowy kurs, Beauty Therapy czyli kosmetyczka.

Uwielbiam TRUSKAWKI♥
W ogródku rosną truskawki w dwóch doniczkach, jak na razie  są same kwiatuszki. Nie mogę się doczekać, kiedy będzie można je zerwać i zjeść! Ale długo czasu jeszcze poczekam.


Dzisiejszy dzień zleciał jak każda niedziela. Tylko co się zmieniło, to że zrobiłam sobie paznokcie. Nie wyglądają na perfekcyjne, ale najważniejsze, że mi się podobają. Użyłam białego i brokatowego lakieru a stempelki zrobiłam z niebieskiego lakieru.

Ostatnio wkręciłam mi się ta nuta, słucham jej w kółko.

A co do postów, postaram się je dodawać częściej, w sumie będę mieć dużo wolnego czasu bo WAKACJE!♥
A wam jak zleciał czas? Chętnie poczytam;)

1 komentarz:

1. Wszystkim dziękuje za komentowanie.
2. Obserwacja za obserwacja.
3. Postaram się odpowiadać na wszystkie komentarze.