niedziela, 23 czerwca 2013

Pogodo zdecyduj się!

Hey!
Ostatnio byłam dosyć zajęta, ale teraz czas mam.
No to w czwartek pół dnia sprzątałam cały dom, w piątek pojechałam do collegu zawieść formularz i paszport, a później pojechałam do Michała. W sumie u niego cały dzień byłam, w collegu dosyć szybko załatwiłam sprawę, niecałe 10 minut. Hahh
Wczoraj z mama byłam na zakupach, za niedługo jadę na weselę do kuzyna i potrzebuję kilu dodatków do mojej sukienki. Akurat nic mi nie wpadło w oko, co mogło by pasować do sukienki. Ale za to kupiłam sobie bluzę z kociakiem ♥
Na stronie New Look znalazłam tą samą bluzę, tylko z innym zwierzakiem click!
I znalazłam dezodorant z Playboy Play It Pin Up. Powiem, że zapach jest ładny. Jeśli znajdę perfumy, pewnie je kupie, Hah
Późnym wieczorem, w sumie to już było po 11, oglądałam film z mama na którym zasnęłam. Polecam ten film. Na szczęście widziałam go już kiedyś, więc nic nie przegapiłam.


Rachel (Ginnifer Goodwin) pracuje w wielkiej firmie prawniczej, gdzie odnosi spektakularne sukcesy zawodowe. Ma wszystko, czego pragną kobiety. Prawie wszystko, bo wciąż nie znalazła swojej drugiej połowy. Jej samopoczucia nie poprawia także zbliżający się ślub najlepszej przyjaciółki Darcy (Kate Hudson) oraz przygotowania związane z uroczystością. Sprawy mocno się skomplikują, gdy po hucznych obchodach 30-tych urodzin  Rachel obudzi się rano w łóżku z Dexem (Colin Egglesfield). Nie dość, że mężczyzna jest obiektem jej cichej fascynacji, to niedługo ma stanąć na ślubnym kobiercu z jej najlepszą przyjaciółką!

A dzisiejsza pogoda mnie dobija, raz pada deszcz, a raz świeci słońce. I tak w kółko jest. Aż zagrzmiało. Haha. Pojechała z taty do Matalana, nic tam nie było, jedynie co kupiłam tam sukienki jakieś pół roku temu.
A później pojechałam na miasto, w jednym sklepie znalazłam świeczki z Skittles truskawkowe!




A co do jutra to się szykuje praca w kuchni, będę robić ciasto i obiad, a od rana będę biegać.

Muzyka na dzisiejszy wieczór.



BYE! xXx








9 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba bluza którą kupiłaś :)
    ogólnie ciekawy blog, myślę że będę tu częstym gościem :)
    My dopiero zaczynamy, wpadnij nie pożałujesz
    world-of-crazy-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna bluza :D

    take-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę obejrzeć ten film bo zapowiada się ciekawie :)
    Ja to bym zjadła taką świeczkę ; o

    Obserwuję i liczę na to samo :))
    http://abracadab-raaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna ta bluza :) To życzę żebyś znalazła coś ładnego na wesele :)
    I dziękuję za komentarz :) Ogólnie też dbam o to żeby ćwiczyć, ale musiałam jeden dzień chociaż odpuścić. Nogi mnie tak bolą, że z trudem schodzę po schodach :D Ale to dobrze.

    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog! Przejrzysta treść, ładne zdjęcia.. Wygląd też extra. Mój stary blog został zablokowany, zapraszam cię na nowy :)

    http://maddie-blog013.blogspot.com/

    Będę wdzięczna za obserwacje i za komentarz ♥ ♥ ♥

    Na pewno będę wpadać tu częściej!

    OdpowiedzUsuń
  6. Również zaobserwowałam, podoba mi się blog ;)
    Zrobisz post o twoim życiu w UK i początkach tam ? Zazdroszczę mieszkania tam *o*
    http://marzenia-marzeniami-a-zyc-trzeba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za pomysł, postaram się w tym tygodniu dodać post o moich początkach;)

      Usuń
  7. Świeczka jest świetna!
    Mam obsesję na punkcie świeczek ;)

    OdpowiedzUsuń

1. Wszystkim dziękuje za komentowanie.
2. Obserwacja za obserwacja.
3. Postaram się odpowiadać na wszystkie komentarze.