środa, 19 czerwca 2013

Moje najsłodsze pluszaki♥


Hey!
Dzisiejszy post się może wydawać dziecinny, ale chciałam wam przedstawić moje dwa najsłodsze misie♥
Imion nie mają, ale je tak uwielbiam. Zawsze siedzą lub leżą na moim łóżku. A najważniejsze jest to, że się mogę do nich przytulić♥ .





To na tym zdjęciu jest mój największy miś. Uwielbiam na nim spać, znaczy kładę na nim głowę, często się do niego przytulam gdy jest mi smutno.  Dostałam go na święta od mamy. Jest taki słodki♥.

 

Tego misiaczka dostałam od Michała na Walentynki♥ Trochę ma krzywy uśmiech,ale też do uwielbiam.
Zawsze się do niego przytulam, może to być trochę głupie ale czasem bez niego nie zasnę. Ten też jest taki słodki♥

 A czy wy macie jakieś swoje ulubione pluszaki? Chętnie o nich poczytam!

12 komentarzy:

  1. Dziękuję za komentarza u mnie na blogu :D Twój też jest bardzo ciekawy i ładny :D

    Obserwuję :D

    powerlesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Również podoba mi się Twój blog :)
    Ciekawy wpis :)
    Obserwuje ;)
    dizajer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudne te misiaki :-)
    Bardzo kochane!

    OdpowiedzUsuń
  4. Misiaki ♥
    Ja mam cztery ulubione, pamiętają czasy kiedy byłam maleństwem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeurocze! Wstyd die przyznac, ale mam słabość do takich miskow chociaż mam juz swoje lata ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nowy adres bloga;
    http://smerfettka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam dwa jeden od ukochanego a drugi od taty ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale słodziaki ;)

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

1. Wszystkim dziękuje za komentowanie.
2. Obserwacja za obserwacja.
3. Postaram się odpowiadać na wszystkie komentarze.