środa, 26 czerwca 2013

Jeżyk;d

Hi.!
Drugi tydzień wakacji, a ja nie ma co robić, każdy mój dzień wygląda tak:
Rano biegam i ćwiczę, czasem pójdę do sklepu, do południa ogarnę coś tam w domu, pooglądam TV, zrobię obiadek, później trochę posiedzę na laptopie, albo przed TV. Wieczorem wykąpię się a później coś oglądam, jakieś filmy. Jak widać u mnie nic ciekawego. W sumie ostatnio w poniedziałek, zrobiłam ciasto, którego nie mogę jeść. Wiecie dieta;)
W tym czasie nie nudziło mi się. Tutaj parę zdjęć:


Jutro jadę do collegu i Michała, jak na razie plan mam, ale nie chcę go zapeszać, wiec o nim nic nie pisze.
Dużo nie ma do pisania, więc to chyba na tyle.
W tym tygodniu postaram się dodać post i moich początkach tutaj, dziękuję za pomysł Klaudii;)
BYE xXx


4 komentarze:

  1. Fajnie wyglada to ciasto :-)
    Wiesz ja chcialabym sie tak ponudzić ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwierz mi ja nie mam co robić, wszyscy mieszkają kawałek ode mnie a z mojego kieszonkowego długo bym nie pojeździła hah;p

      Usuń
  2. Hej! fajny blog, tylko zastanawiam się po co ci dieta? :>

    niuulka-photo-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak czy siak nie mam co robić, a tak to mogę zadbać o siebie;)

      Usuń

1. Wszystkim dziękuje za komentowanie.
2. Obserwacja za obserwacja.
3. Postaram się odpowiadać na wszystkie komentarze.