piątek, 10 maja 2013

Planowanie wycieczki!

Hej!
To mamy dziś piątek, który ledwo się zaczął, więc nic się nie zdarzyło. To może opisze jak mi minął wczorajszy dzień.
Wczoraj wstałam po 6, to co robię zawsze rano myję się, ubieram, maluje itp.Tym razem miałam szczęście, udało mi się zdążyć na busa, chociaż byłam za wcześnie i musiałam czekać 30 min na lekcje. Przyszedł nowy uczeń, tak jak pisałam, pochodzi z Rosji. Imienia nie pamiętam, trochę jest je zapamiętać. Dziś postaram się dowiedzieć o nim coś więcej.
Zawsze kończę o 16, ale wczoraj był wyjątek i skończyłam 14 35! Lekcja szybko zleciała, bo tylko z dziewczynami mieliśmy zaplanować wycieczkę. A więc idziemy do Discovery Museum w Newcastle!
Więc nie idę w poniedziałek do collegu, tylko na wycieczkę albo zwiedzanie. Mamy się tak spotkać koło 12, koło Monument. W mojej grupie jest Klaudia, Simona i Zuzana ( chodzimy do tej samej klasy). Mamy porobić dużo zdjęć, więc pewnie je dodam.
To chyba na tyle. Może później dodam jak mi zleciał piątek i  jakiś dodatkowy temat.

3 komentarze:

  1. czasami myślę, że chciałabym mieszkać za granicą :)
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja czasami chciałbym wrócić do Polski;)

      Usuń
  2. Fajny post :)

    http://lifeispyysiaczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

1. Wszystkim dziękuje za komentowanie.
2. Obserwacja za obserwacja.
3. Postaram się odpowiadać na wszystkie komentarze.