środa, 8 maja 2013

O taak!

Jupi! Mam już 3 obserwatorów i ponad 300 wyświetleń mojego bloga. Oczywiście dalej zapraszam do obserwowania a także do komentowania.
Co dziś u mnie..? Nic nowego. Pojechałam na mini zakupy, nie kupiłam dużo, tylko podstawowe rzeczy, takie jak gumka,piórnik, zeszyt, kredka do oczów i puder. A później poszłam na 20 minutowy spacerek do domu. Jednak pogoda mi nie dopisała, bo padało. A co dalej było..? To trochę ogarnęłam w domu i zrobiłam obiad dla rodziców. Także założyłam swój pamiętnik, nie jest on pierwszy, chyba 3. Obejrzałam dlaczego ja, nawet fajny był odcinek. A teraz zaczynam się nudzić.
Jak dobrze, że jutro idę do collegu, przez wolne staję się leniwa. Jutro ma dość nowy uczeń z Rosji. Dziwne, że go przyjęli, jak za parę dni kończymy.

Dni wolne do wakacji: 32!

Dni szkolne do wakacji: 18!
Wow, dziwne to. Mam więcej wolnego niż chodzenia do collegu.
Jak mieszkałam w Polsce,to narzekałam, że mało wolnego, a jak mieszkam tu to narzekam że za dużo wolnego. Hah;)


3 komentarze:

  1. pamiętnik jest super :)) też prowadzę

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award.
    http://gusto-ko-kendi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, na pytania odpowiem jeszcze w tym tygodniu;)

      Usuń

1. Wszystkim dziękuje za komentowanie.
2. Obserwacja za obserwacja.
3. Postaram się odpowiadać na wszystkie komentarze.