poniedziałek, 27 maja 2013

Dzień z Najsłodszym Misiem♥

Dziś jest Bank Holiday, więc mam wolne + mam wolne cały tydzień, to tak jakby ferie.
Rano pojechałam do Misia, jest już wszystko w porządku. Kocham Cię♥ xxx
Od godziny 10 do 17 byliśmy nie rozłączni, oglądaliśmy filmy, gadaliśmy, graliśmy i oczywiście śmiechu było dużo.
Koło 18:30 byłam w domu, od razu mamie pomagałam z laptopem, nierechcącą został zalany, czyściłam cała klawiaturę a teraz sie suszy, chociaż wątpie w to żeby obraz się pokazał na ekranie.
Od dziś kontynuuje granie w the west i ogladania Supernatural. Bardzo fajny serial o zjawiskach paranormalnych. Polecam.
To dziś wszystko.
Bye xxx

1 komentarz:

  1. uwielbiam takie dni jak ty miałaś z chłopakiem :)
    nn zapraszam:
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

1. Wszystkim dziękuje za komentowanie.
2. Obserwacja za obserwacja.
3. Postaram się odpowiadać na wszystkie komentarze.