czwartek, 23 maja 2013

Długa przerwa...

Przepraszam was, że mnie nie było, ale miałam do załatwienia kilka spraw. Chociaż nie są one jeszcze do końca wyjaśnione, ale niektóre mnie przerosły. Ale to są już moja prywatność, więc nie o tym.
Ostatnio jestem przeziębiona, w poniedziałek się zwolniłam bo do domu prawie z gorączką wróciłam. Przez dwa dni było już lepiej, bo leżałam w łóżku. Mam nadzieję, że przechodzi mi.
No to dzisiaj jak każdy czwartek, college. Było nawet spoko, lekcję też. Więc nie ma co dużo pisać.
Postaram się nadrobić stracony czas. Dziś dodam zdjęcia z muzeum. Wybrałam parę bo dosyć sporo ich jest.


2 komentarze:

  1. sama bym się wybrała do muzeum ;p mam nadzieję,że będziesz się pojawiac już bez przerw;))
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Musiałyście się świetnie bawić <3 Świetne zdjęcia ;3

    Zapraszam do mnie: Karola-Oliv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

1. Wszystkim dziękuje za komentowanie.
2. Obserwacja za obserwacja.
3. Postaram się odpowiadać na wszystkie komentarze.