poniedziałek, 13 maja 2013

Discovery Museum!

Hi!
Dziś pojechałam do Newcastle, aby spotkać się z dziewczynami. Zuzana, Klaudią i Simoną. Ja byłam pół godziny wcześniej przed 12, więc się trochę rozejrzałam. Niestety moje orientowanie się  w ternie jest słabe. I tak przeszłam parę uliczek dalej, ale dotarłam do celu spotkania się.
Poszłyśmy do Discovery Museum. Jest to muzeum naukowe i historyczne. Tak jak pisałam,na blogu znajdą się zdjęcia. Klaudia była fotografem, więc nie ma wszystkich zdjęć, tylko te które ja zrobiłam. Oczywiście dodam zdjęcia od Klaudia, kiedy je dostane, a tu wybrane:
 Monument
 




Hi!
Dziś pojechałam do Newcastle, aby spotkać się z dziewczynami. Zuzana, Klaudią i Simoną. Ja byłam pół godziny wcześniej przed 12, więc się trochę rozejrzałam. Niestety moje orientowanie się  w ternie jest słabe. I tak przeszłam parę uliczek dalej, ale dotarłam do celu spotkania się.
Poszłyśmy do Discovery Museum. Jest to muzeum naukowe i historyczne. Tak jak pisałam,na blogu znajdą się zdjęcia. Klaudia była fotografem, więc nie ma wszystkich zdjęć, tylko te które ja zrobiłam. Oczywiście dodam zdjęcia od Klaudia, kiedy je dostane, a tu wybrane:
 Monument
 
Discovery Museum z daleka ;)

 Gdy wyszliśmy z muzeum  ja z Klaudią poszliśmy do Primarka, było dużo ciekawych ciuchów, ale teraz ja oszczędzam  wiec nic nie kupiłam. Także poznałam rodziców Klaudii. I tak nam zeszło do 15. W czasie drogi moje najukochańsze kochanie mnie uszczęśliwiło. Wpadnie do mnie jutro i idziemy na randkę♥ Nie mogę się doczekać. Cały dzień dla nas♥ A w domu byłam po 4. Na dodatek deszcz mnie złapał, ale chociaż wcześniej było słonko♥
A co najważniejsze od dziś jestem na diecie i także ćwiczę. Trzeba zrzucić ciałka z siebie na wakacje.
To chyba na tyle dziś. ByE!
A wam jaki minął dzień?

A muzyczka na zakończenie:



3 komentarze:

  1. Świetny post :)
    I muzyka teeż :P

    http://lifeispyysiaczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post. :)
    Czekam na więcej zdjęć. :>
    Zazdroszczę mieszkania w UK.

    loveonlytofashion.blogspot.com
    Oczywiście, że obserwujemy, super blog. Ja już.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia <3 Uwielbiam primark'a <3
    Obserwujemy ? ja już.
    Zapraszam do mnie - magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

1. Wszystkim dziękuje za komentowanie.
2. Obserwacja za obserwacja.
3. Postaram się odpowiadać na wszystkie komentarze.