niedziela, 12 maja 2013

Deszczowa niedziela;c

Rano obudziło mnie słońce, które szybko zamieniło się w deszczowe chmury. Mimo tego postanowiłam pojechać z tata na Car Boot. Jest to taki targ, na którym ludzie sprzedają rożnie rzeczy, takie jak  gry, rowery, ubrania, kosmetyki, w sumie jestem dyzo używanych gier albo przeróżnych rzeczy. Ja dziś zdobyłam The Sims 2 i The Sims Butin Out na Play Station 2 . Zapłaciłam za 3 funie za 2 gry. Ubiłam dobry interes. Kupiłam je, chociaż jeszcze nie mam konsoli.
Później zacząłem myśleć na d wyglądem bloga, ale żaden pomysł mi  nie przychodził. Moje najukochańsze kochanie zrobiło mi banera. Kocham Cię♥ i dziękuję;*
Wszystkich zapraszam na bloga mojego chłopaka, co prawda dopiero zaczyna.Oto link: Potato Lovers. Mam nadzieję że będą pozytywne komentarze.

Nowy wygląd bloga!

Jak widać zmieniłam wygląd. I co powiedzieć na niego? Fajny czy lepszy był stary? Czekam na odpowiedzi w komentarzach.
A na zakończenie, fajna muzyczka.♥ W sumie mi się wkręciła.

6 komentarzy:

  1. Fajny wygląd :)
    I mam pytanie jak zrobiłaś te spadające serca? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://404bajery.pl/serduszka.php
      Na tej stronce są rózne dodatki an bloga, wystarczy wkleić kod htm;)

      Usuń
  2. fajny ten nowy wygląd bloga :)! z simami to interes zrobiłaś :D
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę nie wiem jak sobie ustawić coś takiego jak Ty :C Pozdrawiam ;)
    http://ikaa0201.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. twój blog jest śliczny<3

    zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :)
    veroniquepage.blogspot.com

    Mam nadzieję, że Ci się spodoba:)
    Obserwuję, może rewanż?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny nagłówek :)
    Fajna piosenka :>

    OdpowiedzUsuń

1. Wszystkim dziękuje za komentowanie.
2. Obserwacja za obserwacja.
3. Postaram się odpowiadać na wszystkie komentarze.