wtorek, 23 kwietnia 2013

Znów mnie nie było przez jakiś czas;c


W Piątek wpdałam po lekcjach, a raczej się z nich zwolniłam i pojechałam do Miśkaa<3
W Sobotę pojechałm do Miśkaa, było jak zwsze, dokuczałm mi i wgl haha. Kocham go bardzo<3


W niedzilę sadziłam truskawki i kwitki mamy, i spędziłam czas na gotowaniu z mamą.
Poniedzialek college, skończyłam wcześniej i pojechałam do Miska na godzinę, przypadkowo dowiedziałam się z na ulicy Michala, mieszka Rimas, mój kolega z collegu, w sumie to z klasy.
Oczywiście z collegu wziełam ksiązke z kursami, mialam ją w domu, ale gdzieś zaginęła.
Oto ona:
Nowa i kolorowa!
Mam do wyboru 3 kursy, tylko nie wiem, który wybrać:
  1. Beauty Therapist
  2. Health and Social Care
  3. Early Years
Wybór jest cięzki, ale potrzebuję na to czasu. Tyle w tym temacie.
Oczywiście, jesli chcecie możecie napisać w komentarzeach na co wy poszlibyście.

Tu taka nuta Becky G, dosyć fajna. Jak widać wpdła mi w ucho. Jak wracałam do domu, zużyłam cały internet na słuchanie tej piosenki na YT.
Jutro jadę z Klaudią do Metrocentre, hah nie wiem po co, w sumie nie starczy nam czasu aby wejść do wszystkich sklepów. To chyba na tyle. 
Hahahahahahahha a tu takie foto z Mehdim, jak ja wyszłam!;cc
A no tak w ten dzień, mialam wstać jak zawsze o 6 30, niestetu ja mądra pomyśłam, że to niedziela i wyłaczyłam budzik. Wstałam o 7 40, wstalam, ubrałam się, umyłam i pomalowałam.
Zdążylam w 10 min!
To mój rekord. Hah
Oczywiście wyszłam bez śniadania, ani nic nie miałam do jedzenia.
To tyle na dziś.
Bye xxx


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

1. Wszystkim dziękuje za komentowanie.
2. Obserwacja za obserwacja.
3. Postaram się odpowiadać na wszystkie komentarze.