wtorek, 2 kwietnia 2013

zapoznajmy się


Cześć
Jestem Ana, mam 16 lat, rocznikowo 17. Urodziłam się we wrześniu. Mój znak zodiaku to waga. Mieszkałam od urodzenia w Sosnowcu, ale po jakimś czasie się przenioslam do Anglii. Tam zaczęłam inne zycie. Na początku było cięzko, ale dałam radę.
Kiedyś byłam nieśmiałą miłą dziewczyną, ale teraz jestem inna niż kiedyś. Lubię imprezować z przyjaciółmi, spędzać czas z nimi, jestem trochę leniwa do nauki, ale w college jest sam raz idealny dla mnie. No cóz za rok będzie o wiele trudniej, ale dam sobie radę. Nie ukrywam, że idealna nie jestem, lubię być wredna. Jeśli szczerość jest dla kogoś bólem to z góry mówię, za szczerość nie przepraszam. Zawsze staram się wszystkim pomagąć, oczywiście w miarę możliwości. Trochę a nawet bardzo jestem wrażliwa, tego w sobie nie lubię. Także jestem osobą przyjazną, miłą, zabawną i uśmiechniętą.
Jestem jedynaczką, chociaż chciałabym mieć siostrę albo brata na którego mogę zwalić winę, albo podokuczać.
Jak widać na zdjęciu jestem blondynką, mam niebiesko-zielone oczy, jasną karnację, jestem wysoka, chociaż wolałabym być niższa.
W przysłości chcę mieć szczęsliwa rodzinę, dwójkę dzieci a także dobrze platna pracę. Marzenia są celem, cel jest drogą, a droga jest życiem. Bez marzeń nie ma życia.
Założyłam bloga, bo teraz mam dużo czasu, no i zabijam czas. Czasem bedę nagrywać filmiki, dodować zdjęcia i pokazywać Wam moje życie. Zapraszam wszystkich do czytania.
W komentarzach możecie zostawiać wasze pytania, na które postaram sie odpowiadać, także wsze zdanie o blogu, a nawet propozycję jak mogę urozmaicić tego bloga.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

1. Wszystkim dziękuje za komentowanie.
2. Obserwacja za obserwacja.
3. Postaram się odpowiadać na wszystkie komentarze.