wtorek, 2 kwietnia 2013

Surprise from bf xxx

Dziś wstałam trochę wcześniej, niż zwykle. Kilka minut póniej dostałam sms od Misia, że wpada, bardzo się ucieszyłam. Zaczęłam sie szykować i sprzatać. Po godzinie czasu byłam gotowa. Pojechałam na miasto, tam sie spotkaliśmy i poszliśmy do Primarka. Kupiłam sobie trochę ciuchów, a pozniej do Greeks po kanapkę dla Misia.
Niestety, bus się spóżniał, pół godziny, więc byliśmy pózno u mnie. Rodzicow nie było, więc byliśmy sami. Ogldaliśmy film pt Mother's Day. Miał być to horror ale moim zdaniem był to thriller.

Film jest o matce, ktora ma trzech synów i córkę. 
Synowie są poszukiwani przez policję.
 Spotykają sie wszyscy w sprzedanym domie,
 gdzie imprezują grupa zaprzyjażnonych ludzi. 
Są oni przerazeni i uwięzieni.
Po filmie, poszłam zrobić szybko obiad. Zajeło mi to troszeczkę czasu. Gdy zjedliśmy chwilkę posiedzieliśmy i Misiek musiał sie już zbierac. Odprowadziłam go na przystanek. Nasze rozstania są bardzo cięzkie dla mnie, tęsknie za nim. Bardzo go kocham.
Myślę, że to tyle na dziś.
                                             Bye,everyone! xxx
A tu taka muzyczka do posłuchania:
                                                                      Love this song <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

1. Wszystkim dziękuje za komentowanie.
2. Obserwacja za obserwacja.
3. Postaram się odpowiadać na wszystkie komentarze.