niedziela, 14 kwietnia 2013

Powrót do rzeczywistości

Wcześniej nic nie pisałam, byłam zajeta. Raz jechałam do Michała, raz on przyjezdzał, musiałam uzupelnić zaległóści z collegu no i też pomagałam w domu.
Dziś mamy niedzielę, cały dzień w domu. Dużo dziś wyczytalam o beauty therapist, czyli o kosmetyczce.
Także na innych stronach. Dużo czasmu mi to zajeło, jakięs 3 godziny.
Jutro idę do collegu, w sumie się cieszę, bo zobaczę klasę i nie będzie mi sie nudziło. Muszę wcześniej wstać, nie wiem jak to zrobię. OMG. Trudno.
Dla nudzących się osób zapraszam do oglądania:
Jest po angielsku, po polsku nie mogę znaleść.
To tyle na dziś.
Bye xxx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

1. Wszystkim dziękuje za komentowanie.
2. Obserwacja za obserwacja.
3. Postaram się odpowiadać na wszystkie komentarze.