poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Pomysł Miśśka xxx

Teraz co u mnie słychać, jestem na tablecie i trochę ciężko mi się pisze, ale daje sobie jakoś radę. Michał wpadł na pomysł, że jak bedę szła się myć to mam wziasc ze soba telefon. No i tak było siedziała m w wannie z telefonem i pisałam z nim aby więcej razem popisać.
Ostatno nie układa się nam dobrze, ciągłe kłótnie mnie dobijaja coraz bardziej, nie wiem co robić, ale to są juz nasze osobise sprawy.
Kiedyś było tak kolorowo a teraz zrobiło się szaro, szkoda by było to wszystko stracić. Tyle czsu spędzonego razem, wspomnienia a najwazniejsze uczucia. Kocham cię miskuu ;**
To na tyle. Bye xxx
                                                     No pain no gain!

1 komentarz:

  1. Ładny wygląd bloga!:>
    Tylko w czcionce brakuje polskich znaków ;C
    http://aguuu-aguuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

1. Wszystkim dziękuje za komentowanie.
2. Obserwacja za obserwacja.
3. Postaram się odpowiadać na wszystkie komentarze.