poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Mówić po polsku do kogo kto nie rozumie/ miły człowiek

Dzisiejszy dziń rozpoczął się nawet dobrze. Obudziłam się 15 min prze budzikiem. Zdążyłam na 42 i 56, od tygodnia mi się to udało. A w collegu było dosyć zabawnie. Klaudia zaczęła mówić po polsku to Paula, który nie rozumi naszego języka. Hhaahh byl zabawnie, chociaż ja większość tłumaczyłam. Najbardziej wkurzylo mnie to, że Mahammed cały czas patrzał się na mnie. Ehh szkoda że Simona jest chora, by nie gapił sie na mnie tak. Po collegu poszliśmy do sklepu, kupiłam sobie kurteczke;d Poniżej jest zdjęcie. Jej, udał mi się bardzo dobry powrót do domu, jechałm X3, pierwszy raz nim jechałam, lepszy ten bus niż 56, bo jechal tylko 50 min, a 56 70 min. Na dodatek spotkalam, bardzo milego pana, który powiedział, że ladnie mowie po angielsku.OMG! Plus nauczylam 4 letnie dziecko mówić czesć po polsku.
Dziś się dowiedziałam, że moja koleżanka z Polski prowadzi bloga, bardzo fajnie pisze wię zapraszam Kocham szept<3
To chyba na tyle. Oczywiście komentujcie i obserwujcie, jeśli chcecie. Bye xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

1. Wszystkim dziękuje za komentowanie.
2. Obserwacja za obserwacja.
3. Postaram się odpowiadać na wszystkie komentarze.