poniedziałek, 15 kwietnia 2013

College!

Dziś byłam pierwszy dzień w collegu po Holiday, lekcje mi się przedłużały, ale dałam radę.
Miałam 3 przerwy. Na jednej siedziałam w klasie, na drugiej byłam z Klaudią w bibliotece, a na trzeciej poszlimy się przejść do sklepiku. Na lekcji zrobiłam poster o odpowiedzialności, na pózniejszych lekcjach było Diversity czyli o róznorodności, a na końcu był test o narotykach i alkocholu. Był łatwy bo na jednej przerwie dostałam książeczke.
dziś dostałam maila z Northumbria University, dowiedziałam się że muszę mieć rezydenturę i jakieś inne dokumenty, ale pierw co musze ukończyć college a do tego mi jeszcze daleko, co najmniej 3 lata.

Teraz wam pokaże kilka zdjęć mojego collegu;
Na internecie nie ma dużo zjdęć jak wyglada w środku, wieć sama zrobie następnym razem jak będe miała czas.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

1. Wszystkim dziękuje za komentowanie.
2. Obserwacja za obserwacja.
3. Postaram się odpowiadać na wszystkie komentarze.